Lokálna prevádzka alebo e-shop? Večná dilema..
Ak váhate nad e-shopom prinášame Vám 5 výhod prečo sa oplatí mať ho!
Znížené náklady
Vo všeobecnosti stojí zriadenie a prevádzka internetového obchodu menej ako fyzického obchodu, aj keď je dôležité si uvedomiť, že fungovanie elektronického obchodu si vyžaduje neustále investície.
Nižšie marketingové náklady
Online propagácia môže byť zameraná presnejšie u potenciálnych zákazníkov ako pomocou konvenčných médií. Je tiež oveľa lacnejšie, napríklad poslať marketingovú správu e-mailom 1 000 zákazníkom, ako poslať 1 000 newsletterov poštou.
Podnikáte 24 hodín denne, 7 dní v týždni
Vďaka automatizovanému spracovaniu objednávok a platieb je možné predaj uskutočniť kedykoľvek a zákazníci môžu nakupovať, keď im to vyhovuje.
Zvýšená viditeľnosť vašej firmy
Vďaka investíciám do optimalizácie pre vyhľadávače a online propagácie sa internetový obchod stane dostupnejším pre zákazníkov, ktorí hľadajú vaše produkty.
Väčšia flexibilita
Internetový obchod je možné aktualizovať okamžite a tak často, ako chcete – napríklad na propagáciu „akcie dňa“ na vašej titulnej stránke, bez potreby drahého tlačeného zobrazovacieho materiálu.
Mať e-shop sa naozaj oplatí! V súčasnosti sa e-shop stáva neodmysliteľnou formou podnikania.