Dátum
20 apríla, 2022
Kategórie
Čas čítania
3 min

Google Ads reklama

Google Ads, v minulosti Google AdWords je systém vo vyhľadávacej sieti Google, ktorý sa využíva na inzerciu produktov alebo služieb v online svete. Každý, kto má rozbehnutý svoj online biznis...

Google Ads, v minulosti Google AdWords je systém vo vyhľadávacej sieti Google, ktorý sa využíva na inzerciu produktov alebo služieb v online svete. Každý, kto má rozbehnutý svoj online biznis už určite o Google Ads počul. Pre nováčikov sme si pripravili komplexné vysvetlenie fungovania systému a typov reklám.

Google Ads fungujú na princípe Pay Per Click, čo v preklade znamená platba za kliknutie, čiže za takúto reklamu platíte až v momente, keď na ňu niekto klikne. S týmto typom reklamy sa môžeme stretnúť na všetkých prehliadačoch, či už je to Chrome, Firefox a mnoho iných.

V Ryvenii využívame na nastavenie Google Ads šikovný nástroj Blue Winston a našim klientom poskytujeme promo kupón vo výške 300€. Vďaka nástroju Blue Winston dokážeme reklamy automatizovať vďaka rôznym skriptám a mnohým iným vychytávkam.

ryvenia banner 1000 x 2d00 px 6 2

Výhody Google Ads

  • Platíte za preklik a nie za zobrazenie
  • Zvýšenie konverzií a povedomia o značke
  • Noví potenciálni zákazníci
  • Rôzne typy reklám
  • Nastavenie rozpočtu podľa vášho uváženia

 

Typy reklám v Google Ads

Reklama vo vyhľadávacej sieti (Search Network)

Základný typ reklamy je práve reklama vo vyhľadávacej sieti. V tomto type sa využívajú textové reklamy. Nastaviť si môžete množstvo nadpisov a popisov, ktoré sa budú kombinovať. Je dôležité, aby zaujali zákazníka. Takéto reklamy fungujú tak, že zadáte do vyhľadávača kľúčové slovo a následne sa reklama zobrazí.

Je veľmi dôležité vypracovať vhodné kľúčové slová, na základe ktorých sa vaša reklama bude zobrazovať.

Reklama v obsahovej sieti (Display Network)

Ďalším obľúbeným typom reklamy je reklama v obsahovej sieti. Ide o reklamu, v ktorej sa zobrazujú rôzne grafiky, hlavne bannery. Aj pri tomto type reklamy sú dôležité správne kľúčové slová a vhodné zacielenie, či už podľa demografie, záujmov a iného.

Videoreklamy

Videoreklamy sa zobrazujú prevažne na platforme YouTube. Väčšinou majú trvanie 6-30 sekúnd. Pre takúto reklamu je dôležité kvalitné spracovanie videa a pútavý námet. Mnoho ľudí totiž takúto reklamu preskočí, preto ak chcete ľudí zaujať koncept si dobre premyslite. Videoreklama sa väčšinou používa na zvýšenie povedomia o značke.

Shopping Ads

Shopping Ads alebo Nákupné reklamy sú výborným pomocníkom práve pre e-shopy, ktoré môžu inzerovať svoje produkty spolu s fotkami. Ak vlastníte e-shop, ktorý má v ponuke množstvo produktov, je vhodné, aby ste reklamy rozdelili podľa kategórií. Taktiež môžete produkty rozdeliť na lacnejšie a drahšie, všetko je len vo vašich rukách.

shopping ads

Fungovanie reklám

Pri každom type reklám je nutné zostaviť vhodné kľúčové slová a správne reklamy zacieliť. Taktiež je dôležité prepojiť s účtom Google Ads všetky nástroje, ako je napríklad Google Analytics, Google Tag Manager.
Ak sa zameriavate na Shopping reklamy je dôležité, aby bol váš účet prepojený s účtom v Google Merchant Center. Práve vďaka tomuto nástroju sa prenesú vaše produkty do Google Ads. V Google Merchant Center je potrebné nahrať xml feed všetkých produktov na e-shope.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom Google Ads, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám všetko vysvetlíme a vypracujeme pre vás tú najlepšiu ponuku. Aby takáto reklama prinášala vytúžený zisk, je potrebné urobiť mnoho vecí, od precízneho nastavenia až po pravidelnú správu a optimalizáciu s čím Vám radi pomôžeme.

Blog

Najnovšie Články

FacebookMarketing
GoogleMarketing
Kontakt

Presuňte s nami svoje podnikanie do online prostredia

Chcete vidieť, ako môže digitálna transformácia zmeniť vaše podnikanie? Požiadajte o konzultáciu ešte dnes a začnite svoju online cestu s nami.

Kontaktujte nás